loading...
شوای دانش آموزی ( کمیته ی علمی و آموزشی)
محدثه صبور ( رئیس کمیته) بازدید : 0 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)
هدف از ساختن این وبلاگ این است که راه ارتباطی مستقیم با تمامی دانش آموزان داشته باشم تا بتوانم بهتر از نظرات و خواسته های آنها مطلع شوم . همچنین برای این که دانش آموزان از تمامی فعالیت های این کمیته و جلسات و نشست هایی که با مدیر و معاونین و مسئولین اداره و سایر اعضای شورا برگزار می شود مطلع باشند. و همچنین بتوانم ارتباط صمیمی تری با آن ها برقرار کنم .



دو کلمه خودمونی :

از تمام دانش آموزان مدرسه از پایه ی اول تا چهارم می خوام که برای بهتر شدن فعالیت های مدرسه هر نظری که دارند با من در میون بذارن چون تمامی این کار ها و فعالیت ها برای اینه که ما بتونیم بهترین ها رو برای شما فراهم کنیم. ممکنه که در طول روز که مدرسه هستیم شما نتونید نظراتتون رو با من در میون بذارید یا اصلا منو نشناسین پس بهترین راه اینه که به وبلاگ من سر بزنید و نظر بدین. 

در ضمن ازتون می خوام که نظراتتون رو با نام و نام خانوادگیتون و اسم کلاستون ثبت کنید( البته در صورتی که دانش آموز مدرسه ی ما هستید).

همچنین از نظرات تمامی افرادی که خارج از دانش آموزان مدرسه یا مسئولین آن به وبلاگ من سر می زنن هم استقبال می کنم  و البته از تأیید نظرات متفرقه معذوریم.


                                                                               با آرزوی بهترین ها برای شما

                                                                                   محدثه صبور 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 67